Emma-Karin: Idre

Hej! Nu är veckans ändå två skoldagar avklarde, så nu väntar fem dagars ledighet, vilket jag verkligen inte tackar nej till! Har nu fixat ihop lite bilder från när jag var i Idre på påsken, åh vad fint vi hade det där! Kram på er.
 
Solen sken nästan hela tiden!
 
Fina bröder posar på toppen!
 
Jag försökte ta en bild på mig själv, men jag ser mest väldigt liten och ihoptryckt ut haha ;)
 
Utsikten är så himla fin, titta bara!
 
Min fina färgglada snowboard fick såklart vara med på en bild.
 
Som sagt, underbar utsikt!
 
Fikapause uppe i toppstugan är ju inte helt fel efter en dag i backen!
 
Sådär ja! Nu har ni sett bilderna från lovet, har säkert missat något, men då kommer de upp lite senare!

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback