Emma-Karin: datorproblem

Hej! Min dator är helt crazy för tillfället och har någon slags total breakdown... Eftersom att jag inte hann klart med mitt inlägg så får ni lite mobilbilder från min Instagram, puss o kram. 




Vendela: Lev på din dröm

Jag önskar att du inte såg mig
Jag vill att du inte hör
Men jag törstar och sträcker mig åter
Jag drunknar i längtan
Den svenska björnstammen - Hatar allt 
 


Precis som jag trodde så blev detta en bra Torsdag. Om man bortser från att jag spenderat tre timmar på att skriva en svenska grej, och det enda jag fick fram var två meningar. Jaja, det löser sig :)
Men jag har tittat på youtube klipp och pratat massor med Emma-Karin ikväll, så dagen slutar i alla fall på topp!

Vendela: godmorgon torsdag

Godmorgon! Idag har jag idrottsdag vilken innebär att jag har en fet sovmorgon och sedan ska jag gå en promenad :) och sedan i eftermiddag så ska jag rida så det blir en jätte bra Torsdag! 

Dagens frukost som jag sitter och äter in the moment:





Emma-Karin: äntligen

 
Nu har min fina ryggsäck äntligen kommit! Det är en kånken 15" laptop ryggsäck, vilket innebär att den har ett eget datorfack, jätte smidigt! Jag är supernöjd och ser fram emot att använda den. Beställd från Route 62.

Emma-Karin: en outfit

 
Hej! Är fortfarande sjuk efter en hel vecka hemma i sängen. Ååå, blir så trött på detta... Jaja, här får ni i alla fall en tjusig outfit som jag mer än gärna hade haft på mig, puss o kram!

Vendela: Se dig om, hur ser jag ut från ditt håll?

Hejsan! Rubriken är från Den svenska brjörnstammens nya låt Hatar allt, tänkte bara passa på att tipsa om den :)
Denna vecka är väldigt lugn för mig, har knappt något plugg att göra vilket är superskönt. Idag hade jag inte heller någon pianolektion, så jag har haft tid till att göra ett jobbigt yogapass. Jag känner mig svag i kroppen nu, men imorgon kommer jag bara vara starkare! Men eftersom jag inte hade någon piano lektion så sitter jag nu hela kvällen och spelar både piano och gittar och sjunger. Så underbart. 
 
 
 

Emma-Karin: Lana Del Rey

 
 
Häromdagen så släppte Lana Del Rey en ny låt för disneyfilmen Maleficient, och den är riktigt fin tycker jag. Snart så släpper hon dessutom sitt nästa album Ultraviolence, längtar!

Vendela: En bra måndag

Hej! Åh, jag har faktiskt haft en bra måndag. Jag har skrattat typ hela tiden i skolan och sedan på eftermiddag åkte jag och Johanna hem till mig och pluggade med gott fika. Lana del rey släppte en singel och jag har kikat på biljetter till Wakey!Wakey! med Ron Pope. Det är sånt som gör att måndagar inte är så hemska. 
Jag ska gå och lägga mig nu och hoppas på att somna fort, jag är otroligt trött(som vanligt). Hoppas ni har haft en bra måndag, kram!
 
 

Emma-Karin: fint

fina bilder från weheartit
 

Vendela: You're just another brick in the wall

 
 
 
 Pink floyd - Another brick in the wall

Hej hej! Jag ligger just nu i min säng och äter lite överbliven Ben & Jerrys från i fredags och njuter av dem sista timmarna utav helgen. Idag hade jag min fotografering men den blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag hade en plan om att fota en massa utomhus men asså jävlar vad jag frös så jag fick gå in ganska fort och fortsätte där. Och det blev faktiskt himla bra till slut. 

Emma-Karin: zinfandel

Haha, på bilden nere till vänster ser jag nu att jag inte "rensat" bort nagellack som kommit utanför... hehe.
 
Nu när jag är sjuk har jag tyvärr inte jättemycket kul att skriva om, men jag har i alla fall haft gott om tid att både måla och måla om mina naglar ett par gånger haha. Jag brukar annars aldrig sitta och pilla och måla mönster och sådant, men nu när jag är hemma så är det lite kul att göra framför ett avsnitt av gossip girl. 

Vendela: Inspiration

 
Kollar runt på weheartit och hittar inspiration. Planerar en fotografering imorgon somjag är grymt peppad på. Det är så underbart att vara kreativ på helger efter en skolvecka då ens inspiration och kreativitet varit på 0. So yes, jag längtar tills imorgon :)
 

Emma-Karin: kånken

 
Titta vad jag har beställt! En ny fin ryggsäck så jag slipper bryta ryggen av mig när jag släpar dator fram och tillbaka från skolan varje dag. Ska verklien bli jätteskönt med en ordentlig väska, plus att den är väldigt snygg! Bäställd hos Route 62 för 749 kr.

Vendela: I'm gonna leave my body, I'm gonna loose my mind

 
 
 
Rubriken kändes passande till dessa bilder, eftersom att det ser som om jag faktiskt gonna loose my mind. Texten är från Florence + the machines låt Leave my body
Jag fotade häromdan och råkade få en bild precis när jag blinkade som såg fett ball ut, så jag körde lite på det och satt och blinkade hysteriskt, haha. Dem blev lite speciella, but I like it. 
 

Emma-Karin: bra musik

 
Nu när jag bara ligger hemma så blir det mest att ligga i sängen med gossip girl och lite fin musik. Så i brist på andra intressanta saker så får ni här lite blandade tips på bra låtar, kram.
 
Lana del Rey - Blue Velvet
 
Arctic Monkeys - R U Mine?
 
Junip - Line of Fire
 
Broder Daniel - What Clowns Are We

Vendela: Fredags outfit

 
 
 
Jeans från Crocker, tröja från Zara och en ring i form av en ren(som inte syns) från JC
 
Halloj! Hur har er dag varit? Min har varit awesome trots matteprov, men en fredag kan liksom inte bli dålig. Nu eftermiddagen ska jag bara ta det lugnt och senare ikväll kommer några kompisar över på tacos och fredagsmys.
Puss och kram!
 
 

Emma-Karin: inget Åland för mig

 
Hej! Sitter just nu med en kopp chai i sängen och sörjer. Är för sjuk för att åka till Åland ikväll, så istället kommer jag att ligga hemma och ha ont i huvudet och göra ingenting, känns väldigt surt alltså... Jaja, hoppas ni är friska, själv ska jag nu återgå till gossip girl och mitt te, kram på er.

Vendela: Thursday

Hej! Hur är det med er? Med mig är det sådär, är väldigt stressad och nervös för ett matteprov imorgon. Känns typ som att mitt slutbetyg hänger på att jag gör bra ifrån mig imorgon.. 
Positivt just nu är iaf att jag äntligen har fotat igen, gud vad kul det var. Tog totalt 120 självporträtt på ca 20 minuter, hehe. Ni kommer få se allt när jag redigerat men ni får denna så länge. 
Ha en bra kväll, kram.
 
 

Emma-Karin: sjuk

Dagens underhållning
 
Hej! Idag har jag varit hemma från skolan med ont i huvud & hals och bara legat i sängen hela dagen. Världens dåligaste tajming eftersom att jag ska åka till Åland imorgon med mitt fotbollslag och spela cup. Som det ser ut nu så kommer jag att följa med, fast utan att vara med och spela. Hoppas verkligen på att jag kan göra det, har längtat så länge efter detta!

Emma-Karin: dagen

Hej! Idag har jag varit på öppet hus på Södra Latin, och herregud så bra det var! Vill verklugen komma in där, så det är nog det jag ska satsa på :) Annars så har dagen spenderats med matteboken, Jonna & en kopp te framför gossip girl. Hoppas eran dag varit fin, godnatt på er!
 
 
 
Så nära materiell lycka man kan komma! Mina svarta dr. martens måste jag verkligen ha gått många mil i haha, helt klart bästa skorna! 
 

Vendela: Godnatt!

 Hej hej! tänkte bara uppdatera lite innan jag går och lägger mig. Ska försöka sova ut inatt för jag håller på att bli sjuk och det hinner jag inte med nu. Denna vecka ligger allt fokus på plugg, och idag var inget undantag.. Måste till och med skippa ridningen imorgon för att inte stressa sönder. Så ni kanske förstår då att bloggen inte är så prioriterad, och att jag inte har tid att bli sjuk. Men imorgon slutar jag tidigt och planerar att fota lite när jag kommer hem så då får ni lite nya bilder. Usch har sådan grov fotoabstinens, tur att jag får fota lite imorgon i alla fall :)
 
 

Vendela: Trött tisdag

Gud, det känns som att denna Tisdag har hållt på i evigheter, skönt att den snart är slut för jag är brutalt trött. Idag har jag varit i skolan, fikat haft första pianolektionen på terminen (vilket var grymt kul!), pluggat och har typ varit allmänt musikalisk, haha. 
Orkar inte skriva mer, men jag hoppas ni haft en bra dag så hörs vi imorgon! Puss och kram
 
 

Emma-Karin: me vs me

Tittade igenom lite bilder härom dagen och hitta bilden nedanför haha. Det var ca ett år sedan, mycket har verkligen förändrats, tack och lov även bildkvalitén haha. 
 
På bilden ovanför är det slutet av december 2012 & på bilden nedanför är det början på 2014 :)
 
 

Emma-Karin: today

Hej hej! Sitter just nu på min pappas jobb och pluggar lite för att sedan tillsammans åka på öppet hus på Norra Real! Hoppas ni har haft en bra dag, kram. 


Lite fabulösa mobilbilder på mig och mina outfitdetaljer ;)

Emma-Karin: bite me

 
 
Titta vilket fint armband jag har fått! Fick den i julklapp av Vendelas familj, älskar den lilla tandberlocken, så snygg :) den är från Cornelia Webbs kollektion Bite me. Har haft på mig den sen jag fick den för några dagar sedan, passar typ till allt jag äger, så tack så jätte mycket och en stor tummen upp till denna!

Vendela: Manifestation mot Sexuellt våld, för samtycke

Hej! Manifestationen igår var awesome! Highlitsen var att musikern Emil Jensen var där och uppträde och att Gudrun Schymans tal gjorde en så jävla taggad på att krossa allt med patriarkatet. Ni kan kolla på hennes tal här! Det enda negativa var att jag frös så mycket att jag trodde att jag skulle tappa tårna..
 
 
När Gudrun höll hennes tal!
 
 
 Mucho människor, 2-3 tusen. Det värmer hjärtat.

Emma-Karin: flowers and lace

Gammal bild med ny redigering. Daaamn vad ljust hår jag har här, så ovant haha.
 
Hej! Igår så började dagen tidigt med löpträning vid kl. 10, sedan hem och käka lunch, duscha och göra sig iordning för att åka till Nacka Gymnasiums öppet hus. Tyckte att det verkade rätt så bra, så jag kommer nog att söka dit som "reserv" ifall jag inte kommer in på mina första/andrahandsval. Ska på lite fler öppet hus nu i veckan på de skolor jag är mest intresserade av, så vi får se vad det blir! Efter det så åkte jag i alla fall hem till Vendela och spenderade resten av dagen där, jätte mysigt! 
 
Idag har jag mest pluggat och tagit det lugnt, men nu strax så åker jag iväg till fotbollsträningen. Ha en fin kväll!

Vendela: Lördag 18e Januari

Godmorgon! Jag började dagen med en smoothie, yoghurt och müsli och en kopp te och nu ska jag ta och göra mig iordning för att åka in till manifestationen! Ha en bra dag, puss och kram
 
 
 

Vendela: Fredag

Hej! Äntligen fredag. Jag spenderar min kväll med att titta klart på hela gossip girl och äta godsaker. Jag är så himla trött och orkar typ knappt sträcka mig efter min tekopp, haha. 
Imorgon så blir det en trevlig dag, Vid ett så börjar en manifestation mot sexuellt våld som jag, min syster och Sandra ska gå på(TAGGAD), sedan möter jag upp Emma-Karin efter att hon varit på öppet hus på en skola och så spenderar vi kvällen tillsammans. På Söndag lär jag tyvärr mest plugga och göra andra tråkig saker. 
Men ja, det ska bli en rolig helg :)
 
 

Emma-Karin: clinique

Clinique chubby stick moisturising lip colour balm
 
Dessa tre godingar fick jag i julas, och jag gillar dom starkt. Dom ger en väldigt transparent färg, eftersom att det är ett lip balm, men dom är därför även väldigt sköna på läpparna. Har använt plommonfärgen i mitten mest, så det är nog min favorit för tillfället, kram på er.

Emma-Karin: Oktober/November/December

Såg Hästpojken, åkte till Djurgården med Vendela, firade Halloween med stil och fotade fin solnedgång.
 
Hade sent födelsedagsfirande med släkt och fick signerad Maggio-skiva, tog mopedkörkort, gick på Rimmel-event och fotade hösten.
 
Läste på riktigt VÄRLDENS bästa bok, "Fault in our Stars" av John Green. Nästan ett måste att ha läst! Tog även efterlivna självporträtt, demonstrerade mot rasism och såg Håkan på hovet.
 
Fotade mycket med blixt, fina solndegångar och firade jul med släkt och familj!
 
Åkte upp till Idre på juldagen med Vendela och min familj och hade det toppen! Avslutade till sist året hemma i Stockholm med fina vännerna!
 

Vendela: Ombre?

Jag har velat färga ombre jätte länge nu och har bestämt mig för att göra det till våren! Jag tror min naturliga färg är en bra övergångsfärg mellan mörkare i botten och ljusare i topparna.
Jag hoppas och tror att det kan bli skit snyggt på mig, vad tror ni?
 
 

Emma-Karin: godnatt

Säger godnatt med lite fina bilder från Weheartit, kram.
 

Vendela: Summer Outfits

 För någon vecka sedan så rensade jag ut sommarkläder ur min garderob(lagom tills det ska användas igen, typ) och blev väldigt inspirerad och sugen på sommaren. Så jag började planera massa sommar outfits och fotade av två utav mina favoriter, and here they are!
 
 
 Bustier från Gina Tricot, Skor från H&M, Kjol från Brandy Melville och solglasögon från Gucci
 
 
Topp och halsband från H&M, shorts från Topshop, skor från Din sko och glajjer från Gucci!

Emma-Karin: Juli/Augusti/September

Åkte till Trollhättan med Vendela och familjen, och hade det supermysigt. Såg Håkan tre gånger, på konsert i Grebbestad, Way Out West & Allsång på Skansken, inte helt fel. Hade det även allmänt underbart på kusten.
 
Efter att ha haft det fantastiskt bra i Trollhättan så åkte Vendela hem till Stockholm och vi fortsatte runt i Sverige, bl.a till Ystad & Göteborg!
 
Var mycket nere vid vattnet och badade, såg finaste Kent (!!!) och fyllde även år!
 
Hösten började komma och vi passade då på att avsluta sommaren med Oskar Linnros live! Jag geekade även allt som hade med Känn ingen sorg-filmen att göra, på bilden med mitt fina soundtrack!

Vendela: Amen to that!

tumblr_myp38vEuSn1r3id23o5_500
 
tumblr_myp38vEuSn1r3id23o4_500
 
tumblr_myp38vEuSn1r3id23o3_500
 
tumblr_myp38vEuSn1r3id23o2_500
 
tumblr_myp38vEuSn1r3id23o1_500
 

Emma-Karin: om du vill vara med mig

Hej! Första måndagen på terminen, inte så seg som jag trott, men det beror väl mest på den roliga eftermiddagen. Jag och Johanna spontanåkte in till stan och gick runt på söder och åt supergod frusen yoghurt. Fick även med mig den här pärlan hem hihi. Ångrade att jag inte köpte den på bengans i helgen, den var nämligen väldigt billig för att vara en LP, plus att det är ett underbart album. I alla fall så sprang jag in och gjorde det nu. Såå nöjd, haha det ända som behövs nu är en vinylspelare ;)
 
Om du vill vara med mig - Melissa Horn, köpt på bengans för 129 kr

Vendela: Måndag

Hej! Jag överlevt måndagen någorlunda bra. Sov mig igenom en lektion och spelade Mr.Quister på spotify med Alva på en annan, men wahtever det är måndag och då är det tillåtet. Nu på eftermiddagen har jag druckit varm choklad för att värma mig och hålla mig vaken, samtidigt som jag tittat på Gossip Girl. Lär väl fortsätta med det resten av kvällen. 
Puss och kram!
 
 

Vendela: Nytt från Cdon.com

Hej! Härom dagen fick jag hem min beställning från Cdon.com! Jag köpte Kent skivor och en box med tre yoga skivor. Har suktat efter dessa ett tag och bestämde mig förra veckan att spendera lite av mina julklapps pengar på detta, jag är nöjd med mitt beslut :) 
 
 
 

Emma-Karin: en dag i staden

Hej hej! Igår var jag och Vendela i stan hela dagen, så tyvärr blev det mindre bloggning då. I alla fall så var det supermysigt! Vi var inne på bengans (skivaffär) i minst en timme och drömmde oss bort till en tid då man skulle ha råd att frossa i skivor, ååå. Kommer förhoppningsvis kunna få min pappas gamla LP-spelare så att jag kan börja köra med vinyl också, det vore himla kul tycker jag! I alla fall så gick vi, trots det überlånga besöket, ut tomhänta från bengans och vidare till espresso house. Efter fika och några till butiker så drog vi hem, och på vägen (slussen) så hittade jag en finfin Veronica Maggio affisch som jag genast la vantarna på hihi.
 
Hoppas ni också har haft en bra helg, här får ni gårdagens fynd i bilder.

Emma-Karin: snö

Hej, tog en promenad idag och passade självklart på att ta med mig kameran ut också, vilket resulterade i dessa bilder. Körde all in på redigeringen och öste på med kontraster och grejjer, lite annorlunda än vad jag brukar göra, men visst är det kul att testa lite nya saker?
 
Jag har i alla fall precis skaffat Spotify Premium så jag tog även med mig mobilen och hörlurarna ut och satte på Filtr Legacys "INDIE FOR LIFE" playlist i öronen. Grymt bra! Rekommenderas verkligen för alla som gillar indie, gammalt som nytt :)
 
 
 
 
 
 
 

Vendela: Söndag 12e Januari

 
 
 
Hej! Det ligger snö på marken och termometern visar -9 grader, Vintern är här! Gick ut förut för att ta lite obligatoriska "jagärsågladförvinternärhär" bilder, jag log mitt största leende och kastade snö omkring mig. Fick dock en del snö innanför jackan, but that's the price you have to pay. 
 Idag har jag bara hängt hemma. Orkar aldrig göra något på söndagar, haha. 

Emma-Karin: Juni

 
Fick sommarlov, gick mycket med grannarnas fina hundar, käkade jordgubbar, åt middag utomhus och hade släkten på besök. Men som Vendela skrev så fick hennes syster hjärnvävnadsinflamation under denna månad, vilket var jättejobbigt. <3
 
  Åkte även runt med släkten på Värmdö och käkade glass, spelade mingolf och tittade på den fina skärgården.

Emma-Karin: 9 januari

 
Hej! Andra dagen i skolan, helt okej fakiskt. I och för sig så kom våran lärare, som vi skulle ha under hela förmiddagan, vääldigt sent, men då satt vi och kollade på massa avsnitt av Gossip Girl istället haha ;) Annars så har jag gått med grannarnas hundar, tittat mer på Gossip Girl (hehe) och bara slappat. Aaa jag är så trött, jag är inte redo för att börja gå upp kl. 6 igen, åå jag kunde lätt haft lov lite längre, men jaja, det är väl bara att bita ihop. Hoppas ni har haft en bra dag, kram.

Vendela: I Adore You

 
 
 
 
När jag skulle fota min jacka igår så tog jag tusen andra bilder också(såklart), här är några. 
 
 Asså är det bara jag som är besatt av Miley Cyrus låt Adore you? Det är ju riktigt bra. 
 

Emma-Karin: frontcover

Hej, härom dagen så var jag i forum och passade på att utnyttja mitt presentkort (när det ändå var rean liksom) på Sephora som jag fick av fina Thea & Johanna i födelsedagspresent :) En av sakerna jag köpte var den här fina boxen från frontcover cosmetics som innehåller tre ögonskuggor, ett nagellack, en blush, en ögonpenna, två applicatorer/borstar och två små läppstift! Har inte hunnit testa allt, men jag gillar det hittils, här har ni lite bilder på denna sköna skapelse, kram.
 
 
 
Nagellacket från boxen som jag målade på igår. Den är lite beige/rosa/skimmrig, ser lite olika ut i olika ljus ;)
 
 

Vendela: Bomberjacket

 
 
 
Min nya bomberjacka från Only! Beställde den från Nelly.com och den kom hem till mig idag, är helt kär.

Idag var första dagen i skolan efter lovet, helt okej ändå. På eftermiddagen åkte jag och några andra hem till Jonna och vi kollade på nya avsnittet av Pretty little liars och åt goa grejor. När jag kom hem på kvällen så väntade ett paket från Nelly på mig. Bomberjackan är väldigt tunn men förvånadsvärt varm och funkar nu på vintern under en jacka, men på sommaren kan jag ha den här som jacka endast, behöver inte köra på lager. Åh vad jag längtar efter vår och sommar.. 
 

Emma-Karin: nytt år nytt hår

Ni vet i fredags när jag var och färgade ögonfransarna & köpte kappan? Jag köpte även en annan sak, nämligen hårfärg! När vi hade varit i forum så åkte vi hem till mig och mamma färgade mitt hår, superkul! Så nu tänkte jag visa er hur det blev, jag är jätte nöjd, men gud så ovant det känns haha (anledningen till att jag visar er såhär sent är, tro det elle ej, inte för att jag har varit lat, utan för att jag ville "överraska" mina vänner i skolan haha). Om du inte vet hur det såg ut innan så kan man kika på lite bilder HÄR, HÄR & HÄR
 
 
 
 
 
Hittade inte min fjärrutlösare, så jag fick trycka på knappen själv, därav alla närbilder hehe ;)

Emma-Karin: älsklingar

Hej, titta vad jag fick hem idag! Älskar verkligen dessa skor. Jag fick ett par dr. martens i julklapp, men jag bytte dom till ett par med lägre skaft, alltså dom på bilderna. Åå så nöjd jag är, dom är helt grymma!
 
 
 
 

Vendela: Outfit

 
 
 
 
Topp och halsband från hm - kjol från Brandy Melville - kofta från Gina Tricot

Gårdagens outfit! Här hade jag inte satt på mig armbanden som syns i ett tidigare inlägg, de är i alla fall från Marc Jacobs!  
 
 
 

Emma-Karin: 6 januari

Hej! Var precis ute och fotade lite, man ju får passa på när det är ljust ute! Naturen är väl inte så där jätte rolig nu egentligen, men man får väl göra det bästa med det som finns och hitta det vackra i allt blött och trist. Jag fotade även en annan grej som jag ska visa er nu på onsdag, längtar! Men sålänge får ni dagens bilder på mother nature, kram.
 
 
 
 
 

Vendela: godmorgon

Godmorgon! Jag tog sovmorgon idag för sista gången detta lov och börjar få skolångest. Det känns som en söndag och man vill inte att dagen ska ta slut för man vet vad som väntar.. 
Idag får jag se vad som händer, men jag ska fixa min gitarr och lite andra saker, plus att jag gärna vill fota nu när det är ljust. 
Ha en bra dag! 
 
 

Emma-Karin: April & Maj

Under april så fick jag hem min fjärrutlösare och testade den för fullt i form av massa självporträtt, här har ni några!
 
Första vårtecknen började visa sig ute i trädgården, och det skulle såklart förevigas. Asså titta, jag kunde fota utomhus i linne? Saknar värmen alltså!
 
Jag och kusinen passade även på att åka till underbart vackra kungsträdgården där det blommade för fullt.
 
Sommaren började komma på riktigt och vi tog årets första dopp, åå så härligt!

Emma-Karin: ögonfransarna

Hej, tänkte nu visa er skillnaden på min ögonfransar efter att jag färgade dom för några dagar sedan. För er som undrar så färgade jag dom hos Rapide Brow Bar i Nacka Forum. Här har ni lite före och efter bilder, kram.
 
OBS, på efterbilderna så har jag böjt ögonfransarna, vilket jag inte gjort på förebilderna.
 
 
 

Vendela: Details

Hej! Idag fyller fadern min 50 år, så vi strax iväg och käka middag på stan. Här är detaljerna på min outfit, ni får se mer imorgon :)
 
 
 

Emma-Karin: ny kappa

Hej! Har varit ganska tyst här senaste dagarna, men det sa det bli ändring på hoppas jag! Igår så spenderade jag dagen med Vendela, först i Nacka Forum och sedan hemma hos mig. Jag gjorde faktiskt ett riktigt fynd inne på H&M, nämligen en fin kappa! Har letat efter en bra (och billig) sådan här kappa ganska länge, och nu äntligen hittade jag en! Jag köpte även lite andra småsaker, plus att jag faktiskt färgade mina ögonfransar! Haha, det var en ny upplevelse, men jag tycker att resultatet blev väldigt fint, ska visa er hur det blev imorgon, men sålänge så får ni lite bilder på min nya fina kappa! Kram på er.
 
 
 

Vendela: Necklace

Hej! Jag fick en försenad julklapp idag av min syster. Ett jätte fint halsband som jag kommar ha på mig jämt och ständigt. Älskar det.
 
 

Emma-Karin: fin tygkasse

Hej! Hoppas ni har haft en bra början av 2014, själv har jag tagit det lugnt och njutit av lovet med familjen, mycket mysigt! Imorgon blir det dock lite andra planer. Då ska jag möta upp Vendela och fixa lite, resultatet får ni se när det är klart! Tills vidare så tänkte jag visa min superläckra nya tygkasse från Drawfeud, älskar den! Klicka på bilderna för att komma till produken, kram på er!
 
 
 
Haha, ser ut som att bilderna typ är tagna i rymden, men det är mitt sängöverkast som är väldigt svart ;)

Emma-Karin: sommaren 2014

 
Hej! Har suttit mycket nu efter jul och drömmt mig bort bland vackra sjömansklänningar och fina Göteborg, och världens bästa Håkan, varför? Jo, för att mina underbara föräldrar gav mig & Vendela i julklapp att tillsammans åka ner till Göteborg och se Håkans enda spelning på hela året! Alltså, herregud vad vi är taggade, så ja, nu drömmer jag mig bort till sommar, Håkan och Gbg... Åååå, så fint det kommer bli alltså, och hur fina är inte klänningarna? :))
 

Emma-Karin: the back

 
 
Hej, här har ni en bild på ryggen på min fina klänning som jag hade på mig igår. Vi hade det för övrigt jätte bra igår, fint avslut på 2013 och en perfekt början på det nya året. Hoppas ni hade det fint, kram!

Vendela: Första Januari

Gott nytt år! Jag hade en super bra kväll/natt och firade in det nya året med mina fina vänner :) Jag hade på mig klänningen nedan tillsammans med lite accesoarer. 
Idag har jag kollat på Gossip Girl, läst bok och ätit massa gott. Precis det man bör göra första Januari!