Vendela: Heltidsidiot (Part time lover)

 
 
Idag släppte ett av mina favorit band, Llojd, en ny singel. Heltidsidiot (part time lover). Har lyssnat om och om igen på den hela dan. Idag köpte jag även världens finaste spetsbh som jag aldrig vill ta av mig. 
Just nu står jag och väger med en fot i skolan och en annan i sommarlov. Ligger på minus med motivationen att gå upp på morgonen då jag vet att alla kurser redan är avklarade och vi ändå inte gör något vettigt på lektionerna. Men på fredag går jag ut ettan med (minst!!) godkänt i alla kurser (till o med matte?!?). Är så stolt över mig själv.
I veckan väntar festligheter och sedan på måndag åker jag och mina ladies ut till ljusterö. Ska bli så skönt att bara vara isolerad på en ö med dom jag gillar allra mest. 
Annars då? Fotar grönskan och regnbågar i duschen. Sover för lite pga att solen aldrig går ner. Får panik på att se världen genom min lugg hela tiden. Letar febrilt efter en bikini ja kan känna mig snygg i. Läser en bok som heter My heart and other black holes. Har blivit fullständigt besatt av kodaline. Åker till Gbg (där ja hör hemma) om ca två veckor för att se One direction. 
Har lite ont i själen, men livet är ändå ganska bra just nu. 
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback