Vendela: Don't worry baby

 
 
Det känns lite som att orden ramlat ur mig och sprungit iväg. Jag ska skriva ett tal till svenska nationella och jag som alltid har så mycket att tycka och säga, har plötsligt ingenting.  
För att liva upp stämningen har jag på mig min finaste spetsbh från Urban Outfitters och fladder-byxor från Monki. Lyssnar på The beach boys gör jag också. Och Janis Joplin och The velvet underground. Och lite Tom Waitz. Jag borde väl egentligen lära mig massa om upphovsrättslagen, göra en layout till mitt reportage eller skriva ett tal. Men jag har det för trevligt med att måla tjock eyeliner, sjunga med i Don't worry baby, planera att klippa lugg och titta på regnet som som är så fint. 
"She makes me come alive, and makes me want to drive"
 

Kommentarer
Postat av: Kaffedrickare

Gud vilka fina byxor! Om du inte redan gjort talet så skrev jag ihop ett litet tips inlägg inför att hålla tal!

Svar: Tack så mycket! Vad bra, det ska jag kolla. Kram
vimotvarlden.webblogg.se

2015-04-01 @ 18:41:30
URL: http://www.kaffedrickare.blogg.se


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback