Vendela: Adrenalinkickar o för lite sömn

Jag kom hem från bråvalla för några timmar sedan, bästa sängen va ja saknat dig. Luktar så illa, är smutsig o trött o förkyld. Trots att ja inte ens campa?? Så bjuder på bilder från midsommar då jag va fett put together o redo
 
 
 
Denna vecka har varit helt SICK. I måndags så tog jag tåget med Johanna o Emma-Karin till mitt andra hem där hjärtat bultar extra hårt, Göteborg. Mådde piss den kvällen o hade ont typ everywhere possible o halvspydde utanför ica. Vaknade nästa dag o mådde 100 ggr bättre, vi stack till ullevi o köade med de mest respektlösa fansen i världshistorien i typ 10-11 timmar. Sedan såg vi one direction o mitt hjärta smälte. Det var d sjukaste ja varit med om??! 
Drog sedan hem dagen efter o hade knappt ett dygn hemma innan ja packa väskan o åkte till norrköping med Emma-Karin o Axel. Under bråvalla har ja stått längst fram i mitten på Beatrice Eli o Silvana Imam, mina största förebilder och absolut amazing artister. Typ dog lite på båda konserterna. Och sedan avslutades allt igår med en fantastisk kent konsert med kravallen i magen och tårar överallt. De spelar in en ny skiva i höst <333
 
De senaste två veckorna har ja typ levt ur min resväska då jag även var på ljusterö förra veckan. ja har fan inte haft en normal hemmakväll på jättelänge. Känns därför helt okej jag kommer ägna kvällen åt att kolla på friends, äta nachos o ligga i sängen. Måste återhämta mig efter en vecka med adrenalinkickar o för lite sömn.
 

Kommentarer
Postat av: emma

dog bloggen? :(

2015-11-03 @ 21:40:43
Postat av: ^^

8 månaders återhämtning. Hittills. ^^

"Måste återhämta mig efter en vecka med adrenalinkickar o för lite sömn."

2016-02-29 @ 20:43:08


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback