Vendela: Sommarfeels

 
 
Idag har varit en bra dag. Kunnat andas hela vägen ner i lungorna, kroppen har kännts lite lättare, huvudet lite tommare och solen har värmt. Höjdpunkten var när jag tog mig en tallrik med mat och en lättöl med mig ut på ballen. Satt ute i t-shirt tills solen gick ner. Är det april eller juni?!? ingen vet??
 
Börjar få så himla bra sommarfeels. Åker till New york på onsdag morgon, kommer tillbaka nästa tisdag, då blire tätt med fester och jag fyller 17, sedan så är det plötsligt juni och sommarlov.
 
GUD JAG HÖLL NÄSTAN PÅ ATT GLÖMMA: jag träffade Beatrice Eli i lördags!!
 
 
Hon var på bengans för Record Store day och spelade några låtar och signade vinyler. Började gråta för hon va så snygg, tappade talförmågan och typ hyperventilerade, haha, pinsam ja e. Anyways, längtar ihjäl mig tillbråvalla då jag får se henne igen. Dröjer inte så länge, endast 2 månader och sex dagar. 
 

Vendela: För lite libra


 
 
Nu har jag lov. Jag har klippt i kläder och typ glidit runt i stpetsbh:ar och fladderbyxor, målat tjock eyeliner och dansat till Lana del Rey de senaste dagarna.
Igår satt jag uppe halva natta o lyssna på Claude Debussy o läste om stjärnbilder. Så nu går jag runt med stjärnbilden Pegasus på armen. 
Men ja jag har lov och det är skönt. Fast jag får lite panik av all tid jag har. Vet inte vad för vettigt jag ska göra med den, tiden, som jag är så ovan vid att ha. Aldrig har jag balans. Borde kanske rita stjärnbilden Libra som står för balans på andra armen? Behöver mer Libra i livet. (Och virgo)
 
Nejmen look at the time, ska åka o träffa mina homies nu. Hejdåhej.