Vendela: Onsdag

 
Okej, alltså jag överväger att vi ska ta bort alla gamla inlägg från typ 2013 och början av 2014 för det är ju brutalt bak i arkivet. Skäms ihjäl när jag läser gamla inlägg. Plus att det kan vara bra som en liten nystart eller nåt. Men ja, we'll see. 
Anyways så har jag haft två riktigt stressiga veckor i skolan och till slut så pallar man inte pluga dag ut och dag in så idag har jag fikat hela eftermiddag och haft det gosigt på söder!
 
 

Vendela: Bästa avslutet

 
Idag har jag övningskört för första gången! Jag såg framför mig hur jag skulle krypa fram och få motorstopp efter motorstopp, men jävlar vad bra det gick! Fick endast några få motorstopp och klarade till och med av att möta andra bilar. Tagga körkort om ett och ett halvt år, då drar jag och mina besties ut på roadtrip! 
 
Avslutade lovet på bästa sätt, men känns dock fortfarande lika jobbigt att gå till skolan imorgon. Ser ej fram emot all stress och trötthet. Så jag ska försöka sova nu för att undvika det sistnämna, god natt. 
 

Vendela: New year

 
Ja, vad ska en säga? Denna blogg har ju långsamt grävt sin egna grav det senaste halvåret. Men för första gången på länge känner jag att jag faktiskt vill blogga. 
Detta har ni missat: Jag klarade av en sjättedel av gymnasiet och gick på lov som började med fem dagars jobb på Mood Details. Firade sedan jul här hemma och åt mitt första vegetariska julbord, vego <3. Den 26e åkte jag till New York och hade the time of life i två dygn. När jag kom hem så hade jag två dagar där jag bara sov och gosade med mina kompisar. Den sista december firade jag in det nya året! Spenderade första och andra dagen på året med att nästan bara sova och de senaste dagarna har jag bara hängt med mina kompisar och pluggat. Imorgon ska jag träffa några saknade peeps och sedan börjar skolan igen på onsdag!
 
Hoppas ni haft det bra de första dagarna av 2015!