Vendela: Bangs

 
 
 
Förra veckan klippte jag lugg. Jag kapade även 10 centimeter av resten av håret. 
Var så otroligt trött på mitt utseende och detta var precis det jag behövde. Känner mig väldigt 60s, Brigitte Bardot i detta vilket jag ÄLSKAR.
 

Vendela: DKNY

 
 
 

Vendela: En vacker morgon och spillror av en kväll

 
 
Vill kunna fånga det vackra i de simpla sakerna. Typ som när en vaknar av solen efter en fin kväll och äter pannkakor med sina kompisar.
Igår firade vi tre födelsedagar och hade det bäst. Har verkligen de finaste vännerna <33
Är något seg idag så det blir perfekt att åka hem till Emma-Karin för myskväll med American Horror Story. 

Vendela: Svart o svår 17 år

 
 
Att jag fyllde sjutton i söndags??
17, den ultimata åldern. Då man passar in i de bästa låtarna. Dom som handlar om året när man va på fester, gav sitt hjärta, fick tillbaka det i bitar, gjorde fel, hitta rätt. 
Vi två, 17 år.