Emma-Karin: Dagen

Hej, har haft en jättemysig dag!
Vaknade av att hela familjen tågade in i rummet sjungandes ja må hon leva, klassiskt. Sedan gick jag ner till nedervåningen så hade dom fixat fin frukost med paket, ballonger, ägg & bacon, smothie och annat gott. Sedan så myste vi lite här hemma, och sedan drog jag och pappa och tränade i form av cykling. Värmdö är bra fint alltså! Sedan tog jag ett lååångt bad med extremt mycket skum till underbar musik. Så skönt att bara ta det lugnt och vila upp sig! Sedan var det dags för middag och lite paketöppning. Fick jättefina saker, så nöjd, och middagen var perfa! Jag har i alla fall haft en mysig "familje födelsedag". Eftersom att Vendela är i Paris så valde jag att ha en dag med familjen, så får jag ta och fira med el friendos nån annan dag :) Hoppas ni också har haft en bra dag!
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback