Om oss


 
Vendela: Jag heter Vendela, jag är 16 år. Jag gillar: att rita, lyssna på och skapa musik, fota, tumblr, feminism, att lyssna på kent när nätterna blir lite för långa, konserter, kentkentkent, svarta kläder, simpla saker, kaktusar för de lämnar mig inte hur dåligt jag än behandlar dem, min familj, bra högtalare, gbg, paris och mycket mer. 
Viktigt att veta: Mitt pronomen är Hon och jag är bisexuell. Är du ej feminist? Då kan du ta alla dina dåliga -ismer, köra upp dem i röven och sedan dra åt helvete. 
 
 
  
 
Emma-Karin: Hej hej. Emma-Karin heter jag och är en femtonårig tjej som för tillfället bor ute på bondelandet Värmdö, men drömmer om att någon vacker dag få flytta till Göteborg. På min fritid så lyssnar jag mycket på musik, spelar fotboll, bloggar, fotar, umgås med vännerna och sover. Det bästa jag vet är Kent, jordnötsringar, skivor och konserter. Så, ja det var lite kort om mig, hoppas ni fortsätter att läsa vår blogg! Kram.
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback