Emma-Karin: American Smoothie Pancakes

Hejsan!
 
Vilken underbara dag det är, igen :) Tyvärr så har den och kommer att spenderas mest inomhus, håller nämligen på att rensa ur mitt rum, då jag ska byta rum. Har även rensat ur min Photo Booth på datorn, från början hade jag ca 1800 bilder och nu har jag 94 st, så det var vääääldigt mycket skräp ;) Utom det så har jag dansat och ätit en ny grej. Nämligen Amerikanska pannkakor med smoothie och bär på. Har ni testat? Det hade inte jag i alla fall, men det var ganska gott faktiskt, men det ser lite mysko ut. Här har ni bilder på det i alla fall!
 
 

Kommentarer
Postat av: lina

Tyckte det såg väldigt gott ut!

Svar: Emma-Karin: Det var förvånansvärt gott faktiskt ;)
vimotvarlden.webblogg.se

2013-05-12 @ 21:02:54
URL: http://llinaforslof.devote.se


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback