Vendela: Magiskt, men tragiskt

Hej! Hur har er dag varit? Min har varit dålig av massa olika anledningar men främst för att jag hade så ont i huvudet(det är äntligen bättre nu!). Men i eftermiddags åkte jag motvilligt och hade pianolektion och kom ut därifrån och allt negativt var bortblåst. Herre gud vad musik och kreativitet kan påverka mig. 
 
Jag har blivit rörd av Mörkt kallt ljus av Svenska björnstammen och spelat Hästpojkens Gitarrer och bas, trummor och hat men dagens låt är nog banne mig Håkans Magiskt, men Tragiskt som jag vrålat lite för högt till(stackars grannarna..).
 
Puss på er
 
 

Kommentarer
Postat av: M&p

❤️❤️

2013-12-04 @ 01:05:33
Postat av: Björn

bejbi <3

2013-12-04 @ 22:40:03
Postat av: Emma

Vad skönt att dagen blev bättre till slut! =)

2013-12-05 @ 12:01:29


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback