Vendela: Way out West

Nu är det klart. Jag och Emma-Karin ska på Way out West en av dagarna. Vi ska se Håkan Hellström igen. 
 
Jag min syster och min mamma har planerat att åka till Göteborg under Way out West och hälsa på släkten och, såklart, gå på Way out West. Min kusin har nämligen fixat gratis biljetter till oss! Och sedan härom dagen, när det blev klart att Håkan Hellström också skulle dit, var det ju självklart att Emma-Kairn också skulle med! Så Torsdagen den 8 augusti åker vi till Gbg, ser Håkan på fredagen och åker sedan hem igen på lördagen! Asså det kommer bli så jävla bra! Kan inte fatta att vi ska Håkan tre gånger på en månad, det är helt sinnesjukt!! 
 
                      Håkan Hellström
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

sv: Tack så mycket!:D Jaha vad kul!
Jag har original objektivet bara som följde med kameran. x]
Kram!<3

2013-08-01 @ 15:42:54
URL: http://sarahsphotography.blogg.se


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback