Vendela: 19/8

Hej! Hur har er dag varit? Min började jätte bra. Idag är det nämligen exakt ett år sedan jag och Emma-Karin såg Kent för första gången. Så vi firade det genom att ha lite picnick på sjöhistoriska(där konserten var), och sedan åka och äta lunch på Café vetebullen som ligger mitt emot Jocke Berg(sångaren i Kent) lägenhet :) Sedan vid två började skolan och det var super kul att träffa mina kompisar jag inte sett på hela lovet. Men jag blev ändå på jätte dåligt humör av att vara där(som jag alltid blir). Så när jag missade mina bussar gick jag hela vägen hem bara för att bli av med frustrationen. Men det räckte inte så jag satte igång och tränade sedan när jag kom hem. Haha, aggressions problem? 
 
I alla fall så vill jag bara ge en mental kram till alla er som hade en sjal på sig idag. Starkt! Jag stöttade lite genom att rita på mig. 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback