Emma-Karin: Göteborg

Hej!
Tänkte fortsätta att berätta om vart vi har varit och sånt.
Efter en och en halv vecka i Trollhättan så drog vi ner till Göteborg, ååå vilken fin stad. Första gången jag varit där, förutom Liseberg, men det "räknas" ju inte riktigt ;) Temat för resan blev, tro det eller ej, Håkan Hellström :o Jag drog med mig mamsen på en heldag där vi besökte platser från hans låtar, kollade på hans matroskostym och gick till ställen där "Känn ingen sorg" är inspelad. Vi drog även bort till Bengans och köpte nya Håkanskivor, och då fick jag även med mig en autograf som blivit över från hans signering där! Lyckan var total.
Förutom att sväva runt på små Håkanmoln så strosade vi runt och bara njöt av denna finfina stad! Här kommer bilder från denna trevliga helg!
 
Vi åkte turistbåten Paddan genom staden, riktigt mysigt!
 
Håkans matroskostym! Det var uselt ljus därinne så bilderna blev kassa men aja...
Autografen som jag fick av den snälla kassören på Bengans, tack!

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback