Vendela: I'm back

 
Asså äre bara jag som skrattar gott när jag läser mitt senaste inlägg: "..blogga mer..". Detta skrev jag alltså då för två veckor sedan. 
Men hej peeps! Jävlar vad det har hänt grejor. Den senaste veckan har varit helt cray och jag har så mycket att berätta. 
På måndagen började jag Gymnasiet(!!) och än så länge trivs jag super på skolan och med min klass! På onsdagen var jag med på en grej Thomas Stenström ordnat. Han släppte en ny skiva vilket innebar affischering och på några få hade han klistrat fast vinyler. Hittade man en vinyl fick man träffa honom! And guess hwo found it? Så nästa spelning han har i stockholm ska jag, Johanna och Emma-Karin få träffa honom! På torsdagen var jag på rockbjörnen och tog lite på Håkan (han hade inte tid med kram så jag fick nöja mig med att ta tag i armen på honom. Stalker much?), kramade Adam Lundgren(han är så fin att en gråter blod) och även Thomas Stenström, hahah jag orkar inteee. För mycket på en kväll. Och som om inte det skulle räcka så var det popagande i helgen och jag såg Nonono, Hurula, First aid kit och Veronica Maggio! Så himla bra allting. 
Oj jag bara skrev på en massa nu som ni säkert inte har lust att läsa, men jaja.
Ha det bra
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback