Emma-Karin: sommarresa

Hej hej. Förlåt att detta har dröjt så himla länge, men ibland så blir det så. Ni kanske inte ens är intresserade av sådant här, men här har ni i alla fall lite bilder från våran sommarresa. Kram på er.
 
 
Det började med att familjen, jag  och Vendela åkte ner till min släkt i trollhättan påvästkusten. Vi umgicks med mina söta kusiner, gick på deras stadsfestival, åkte till stranden och hade det allmänt mysigt.
 
Som Vendela har skrivit så åkte vi två ner till Göterborg! Vi hade det så underbart, vi shoppade, hade det mysigt i alla fina parker, gick en del, åkte spårvagn och hade det allmänt fint. Här har ni någrabilder från det. Vill ni se fler så klicka på bilderna så kommer ni till Vendelas inlägg :)
 
Obligatoriskt när man är i Göteborg; Bengans på Stigbergstorget!
 
Mysig picknick i slottskogen!
 
Efter Göteborg så åkte Vendela tillbaka till Stockholm och jag stannade på västkusten med min släkt & familj.
En dag så bestämde vi oss för att åka ut till kusten, och oj så fint det var där!
 
...men tyvärr så var det inte så stabilt väder så vi fick packa ihop och åka innan åskovädret skulle hinna till oss. 
 
Varje kväll så satt vi ner hela släkten och åt middag tillsammans. Jag har världens finaste släkt, är så tacksam att vi alla har en sån nära realtion. Väldigt fint att ha :)
 
 
Där har ni en liten sammafattning av hur det var i trollhättan & göteborg. Nästa (och sista) delen om Åland kommer upp nån gång under nästa vecka. Kram på er.
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback