Vendela: Veckan

 
I måndags så hade jag en seg skoldag men mötte efter den upp Emma-Karin! Vi åkte hem till mig och drack te framför American Horror Story, super mysigt men jävligt läskigt. Emma-Karin var så höstig och fin så jag var tvungen att knäppa bilden ovan.
I tisdags var jag hos tandläkaren vilket aldrig är kul, men det finns inte så mycket att göra åt det, haha.
 Igår var det pluggdag men jag hade även en liten fikapaus med Johanna efter skolan. 
Idag så ska jag åka till Johanna och färga hennes hår (har aldrig gjort det förut så det kan sluta precis hur som helst) och sova där. Imorgon så börjar vi tjugo över 12 och har endast en lektion. Efter det ska vi till Emma-Karin på Södra latin och gå på HBTQ-hörnans (en förening) filmmys! Sedan ska vi fixa oss för att gå på min och Johannas inspark! Det är tema tv-serier så vi tre ska vara powerpuffpinglorna, haha, det kommer bli awesome. 
 
Men förlåt för dessa tråkiga inlägg. Jag har inte varit så inspirerad på senaste tiden, men det börjar komma tillbaka smått. Så vi kan ju hoppas på lite bättre uppdatering snart! 
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback