Vendela: Update


 
 
 Update: De senaste dagarna har jag haft mycket håltimmar vilket resulterat i mycket häng i butiker och på cafén, äntligen är det chailatte säsong <33. Jag har även orienterat och det enda eventfulla den dagen var att jag och Jake var vilse ett tag, haha. I lördags var jag husvakt så mina homies kom över. Sedan på söndagen hängde Emma-Karin kvar hos mig hela dagen och hade det fett mys med en långpromenad, powernap framför One Tree Hill och madrassåkning i trappan, lol. Idag vaknade jag med otrolig migrän så jag skippade förmiddagslektionerna och sov ut, men begav mig in till skolan på eftermiddagen för att skriva prov, sedan satte jag mig på ett fik med Johanna och Jonna för att catcha up lite :) 
Kraam
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback