Emma-Karin: purple hair

Hej! Har inte skrivit här på ca en månad (!!), sorry for that, men har verkligen inte haft någon inspiration. Men efter att jag hjälpte Vendela med en fotouppgift i lördags så blev jag verkligen sugen på att fota, skriva och ja vara kreativ helt enkelt. Det var så kul att vara med och fota igen, det känns som att det var en evighet sedan jag plockade fram kameran och bara va kreativ, så mer sådant ska jag verkligen försöka göra, för oj så roligt det är!
 
I vilket fall som helst så har jag lite roliga saker att visa er. För det första, jag har numera lila hår! Åh det är verkligen så härligt att bara byta utseende lite grann, plus att lila e så himla fint in my opinion. Jag la ut ett inlägg här för ca två månader sedan där jag skrev att jag kanske skulle färga någon gång i vår, men ja som ni ser så kunde jag inte riktigt hålla mig haha. Tyvärr så håller färgen på att gå ur, för det var några veckor sedan jag färgade, så det är mest lila-brunt nu, men det är väl bättre än ingenting i alla fall ;) Ska se till att ett inlägg med före och efterbilder kommer upp här inom kort också.
 
Som Vendela skrev så var vi i Norrköping förra helgen och såg Thomas Stenström, och jag kan nog inte beskriva med ord hur underbart det var, men mer om det senare! Tillsvidare får ni här en lila selfie, kram!
 
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback