Vendela: Senaste dagarna från mobilen

Hej! Jag är så trött. De senaste veckorna har jag sovit ungefär 5-6 timmar på vardags nätterna och jag känner verkligen av det nu. Idag när jag kom hem vid halv sju så gick jag raka vägen upp till sängen och däckade, haha. Så jag ska snart gå och lägga mig och verkligen sova ut för jag måste vara på topp denna helg då jag och Emma-Karin åker till Göterborg för Kentfest! Jag är beyond excited och jag ser så fram emot morgondagen då jag kan packa och förbereda allt, det är typ något utav det bästa jag vet!
 
Men innan jag går och lägger mig tänkte jag bara lägga upp lite mobilbilder från de senaste dagarna!
 
 
Spenderade lite tid i gräset med bara ben
 
 
Från en kväll på ett berg med kompisar!
 
 
F! KOM IN I FUCKING EU-PARLAMENTET!! JAG ÄR SÅ STOLT!! Gudrun <333
 
 
Me and sis :)
 
 
Från idag när vi hade picnick!
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback