Vendela: Vart har jag hållt hus?

HEJ! Gud vad kul att skriva här igen! Det enda jag har uppdaterat de senaste två veckorna är ett tidsinställt inlägg, haha. Men jag tänker inte be om ursäkt för det för jag har levt livet och haft det så himla braa!
Jag tänkte göra en liten snabbgenomgång av vad jag hållt på med den senaste tiden, och sedan lägga upp enskilda inlägg för de olika äventyren för jag har så jäkla mycket bilder att visa er! :) 
 
 
Lördagen den 31a Maj åkte jag, Emma-Karin och min pappa till Göteborg! 
 
 
Sedan på söndag så stog vi längst fram på Kentkonsert! Herrejävlar vad bra det var. 
 
 
Sen på måndagen åkte vi hem och på torsdagen tog min bästa syster studenten! GRATTIS!
 
 
Sedan begav vi oss iväg mot Göteborg igen för att se Håkan Hellström på Ullevi! Det var himla mäktigt att stå där med 69 348 andra människor! 
 
 
Sedan åkte vi hem för de sista dagarna med klassen och jag gick på bal med dessa snygga brudar! 
 
 
Dagen efter det var det skolavslutning och vi var så himla lyckliga!
 
 
Skolavslutningen var hemsk och sorglig och alla grät och kramades. Bilden ovan visar ganska bra hur det kändes, man var överlycklig fast med rödgråtna ögon. 
 
Efter avslutningen så drog hela stora goa gänget hem till Johannes och hade bästa kvällen ever. Och jag har aldrig skrattar och gråtit så mycket under en och samma dag som jag gjorde igår. 
Kommer sakna fina fina nian <3
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback