Emma-Karin: sommar

 
Hej! Gud vilka underbara veckor jag har varit med om! Bloggen har därför hamnat lite åt sidan, men åh så kul vi har haft. Som Vendela har skrivit så har vi varit i finaste gbg två helger i rad och massa annat underbart. Pga min arm som jag bröt för ca tre veckor sedan så har jag inte kunnat fota med kameran så mycket, så det är nästan bara Vendela som har fina kamerabilder från detta. Men, för två dagar sedan så fick jag äntligen ta av mig mitt gips, åh vilket befrielse det var! Har fortfarande lite ont, men jag hoppas att jag kan komma igång med både fotande och träningen snart! 
 
Just nu så har vi massa midsommargäster på besök, vilket är väldigt mysigt. Nästa vecka ska jag jobba som fotbolsskole ledare ochjag känner verkligen att sommaren börjar sätta fart! Vilket är så himla underbart! Har dessutom fått supermycket blogginspiration, så det känns så kul att jag kommer kunna lägga ner så mycket tid som jag vill på det. Det är väl nästan det som är det bästa med sommaren? Att man äntligen får prioritera själv och välja vad man vill fylla sina dagar med. Det har jag saknat så mycket i all skolstress, att få göra vad jag vill. Och nu kan man äntligen det, vilken frihetskänsla! Hoppas ni har haft en fin midsommar! Kram på er.

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback