Emma-Karin: 27 juni

Hej på er! Har haft en himla kul (och slitsam) vecka som ledare på fotbollsskolan, men nu är jag ledig och kan starta sommarlovet på riktigt! Idag började jag dagen med lite efterlängtad sovmorgon och sedan så drog jag och mamma in till stan och åt lunch vid vattnet med en vän till familjen. Sen så åkte jag och mamma vidare till söder och strosade runt i massor av mysiga second hand och skivbutiker. Och massa fynd gjordes ska jag säga. Bl.a vinylskivorna nedan. Ska visa er resten av sakerna någon annan dag.
 
Förresten, idag så fick man även reda på vilket gymnasium man har kommit in på, och jag kom in på mitt förstahandsval Södra Latin, och jag är så himla glad! Jag har helt enkelt haft en väldigt bra dag tillsammans med fina mamma. Kram på er.
 
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback