Vendela: Resultatet av obefintlig inspiration

 
Blast from the past
 
Alltså denna blogg är ju ett skämt.. Haha, vi kan ju konstatera att den inte riktigt är min och Emma-Karins högsta prioritering och lär väl inte bli any time soon heller. Men det blir liksom så när en inte har någon inspiration. Men vi får se, vi har ju fått lite vila nu så kanske att inspirationen kommer tillbaka. 
Anyways, jag har nu jullov men har dock inte ledigt då jag jobbar 11-19 varje dag fram till jul. Men sedan får jag äntligen vila och ska åka till New York (!!) vilket jag ser väldigt mycket fram emot! Men tyvärr så har jag bara ordenlig ledig tid i ungefär en vecka för att jag har så mycket plugg som jag måste ta igen. För många underkända prov och läxor som aldrig gjorts får en tyvärr fixa på lovet...
Men nej, jag borde verkligen gå och lägga mig nu om jag ska orka med morgondagen. Ha det bra!
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback