Emma-Karin: hur mitt hår blev lila

 
Ofärgat, blekt, färgat
 
Här är lite före och efter bilder från när jag blekte och färgade håret. Det var ju ca en och en halv månad sen men bättre sent än aldrig haha. Som ni ser så blev blekningen ganska fläckig (och inte så ljus som jag ville), och det var ännu värre på sidorna haha, men jaja så kan det gå ;) Men pga det så kunde mitt hår inte "ta till sig" den pastellila färgen, utan jag fick köra på mörklila istället. Bilder efter färgningen var kanske tagna efter ca 1-2 tvättar så det hade inte hunnit bli så brun-lila som det blivit nu, sen ser den lila färgen väldigt olika ut i olika ljus. Om det är någon som undrar så använda jag Manic Panics blekningskit v30 och Directions färg i "violet".

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback