Vendela: Tisdag 19/8

 
Well hello! Det var ett tag sen.. Jag har varit busy med att njuta av mitt sommarlov som tar slut på måndag. Eftersom att det inte är så långt kvar tills att skolan drar igång så har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv. Jag ska försöka att Inte somna vi tre och gå upp halv tolv, äta på regelbundna tider, göra mer yoga, blogga mer och bara allmänt få in lite rutiner igen :) Så idag gick jag upp strax efter nio(!!) för att äta frukost och göra mig iordning och ska snart åka iväg och eventuellt göra ett fotojobb. Min mamma behöver lite hjälp att fota lite i hennes butiker vilket känns som en perfekt uppgift för mig :) Efter det ska jag åka och fika med mina kopisar!
Ha en bra dag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Vilket gymnasium ska du börja på? :)

Svar: Jag har nu börjat på Kungstensgymnasiet! Skriv gärna ditt namn nästa gång du kommeterar så känns det mer som att jag faktiskt svarar en människa, haha ;)
vimotvarlden.webblogg.se

2014-08-21 @ 15:37:50


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback