Emma-Karin: gymnasiet

Åh, idag var det tillslut den där dagen jag både längtat efter och oroat mig över. Dagen då jag skulle börja på gymnasiet. Nervös som bara den var jag imorse, men ändå så himla förväntansfull. Jag hade ju ändå kommit in på mitt drömgymnasium Södra Latin. Och skolan kändes faktiskt så mysig och avslappnad som jag hade hoppats på. Så jag hade en bra första dag!
 
Efter skolan så mötte jag upp mina fina vänner för att snacka om våra nya skolor och ta en fika. Supermysigt hade vi det. Sedan drog jag mig hemmåt och har inte gjort så mycket sedaan dess. Imorgon så blir det i alla fall en heldagsutflykt för alla ettor, och sedan så har vi en dag till att bara lära känna varandra/skolan innan alla vanliga lektioner drar igång på torsdag. Kram på er.
 
 
Bild från avslutningskvällen. Kan inte fatta att jag inte ska gå i samma klass som dessa fina längre, känns så himla konstigt.

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback