Vendela: New year

 
Ja, vad ska en säga? Denna blogg har ju långsamt grävt sin egna grav det senaste halvåret. Men för första gången på länge känner jag att jag faktiskt vill blogga. 
Detta har ni missat: Jag klarade av en sjättedel av gymnasiet och gick på lov som började med fem dagars jobb på Mood Details. Firade sedan jul här hemma och åt mitt första vegetariska julbord, vego <3. Den 26e åkte jag till New York och hade the time of life i två dygn. När jag kom hem så hade jag två dagar där jag bara sov och gosade med mina kompisar. Den sista december firade jag in det nya året! Spenderade första och andra dagen på året med att nästan bara sova och de senaste dagarna har jag bara hängt med mina kompisar och pluggat. Imorgon ska jag träffa några saknade peeps och sedan börjar skolan igen på onsdag!
 
Hoppas ni haft det bra de första dagarna av 2015! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Öholm

Sitter och stalkar lite och du är så vacker Vendela!

2015-03-07 @ 14:28:09


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback