Vendela: Presenter

Hej! Förlåt för att jag varit lite borta, men jag har haft lite fullt upp. 
Tänkte i alla fall äntligen visa er vad jag fick er födelsedagspresent när jag fyllde 16 år för snart två veckor sedan. 
Utöver det jag visar med bilder fick jag även bland annat pengar, en extern cd-spelare (eftersom min dator inte har någon inbyggd), godis och gröna kortet till Gröna lund så jag kan gå på massa konserter i sommar! 
Jag vill bara säga tack till er som gett mig så fina presenter <3
 
 
En super söt väska från Brandy melville
 
 
Jag fick The national - boxer, Lana del rey - Paradise, Håkan Hellström och det kommer aldrig vara över för mig och Arctic monkeys på vinyl.
 
 
 
En klocka från Omega (!!!!) och världens finaste halsband från själskärlek. 
 
 
 Fick även en liten ekplanta :) 
 
 
 Och världens finaste bok som jag aldrig vill läsa ut. 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback