Emma-Karin: helgen

 
Hej! Har haft fullt upp hela helgen så det har blivit lite dålig bloggning. I fredags så kom några vänner över och vi hade en jätte mysig kväll, vi satt uppe och väntade (och var hysteriska över) kents nya låt, pratade och hade det allmänt trevligt. Sedan så åkte jag och Vendela in till stan en sväng under lördagen för att leta affischer, men vi hittade inga :(( Sedan så åkte vi och några andra hem till en kompis och så hade vi ännu en mysig kväll! 
 
Alltså, för er som har missat, så har Kent släppt nya låtar natten till fredag, lördag och söndag. Och herregud säger jag bara! Dem är helt utomjordisk bra, så jag beordrar alla att lyssna, vilket ni kan göra HÄR! Nu på onsdag så släpper dem hela albumet, vilket jag håller på att längta mig galen till! Kram på er.

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback