Emma-Karin: Helgen

Hej, dålig uppdatering nu i helgen, jag vet. Men vi har i alla fall haft det riktigt bra!
 
I fredags så åkte jag, Vendela och Johanna in till Gröna Lund för att köa till Oskar Linnros. Efter ca fyra och en halv timme så kommer denna fina människa ut på scenen och bjuder på en show över förväntan! Vi stod på andra raden, så vi var riktigt nära. Konfettiregn, glädje, allsång och ett konstant hoppande sumerar kvällen ganska bra!
Efter konserten så åkte alla tre hem till Vendela och sov där, mysigt!
 
Mobilbild från min instagram (@kentflicka) från spelningen
 
På lördagen så drar vi oss sedan in till stan för att se Känn ingen sorg, igen :) Asså den filmen, finns inga ord, så himla himla bra. Alla ni som inte sett den än, se den! Den blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser den. Verkligen en sevärd film!
Efter filmen så kollade vi i några butiker, och jag fick med mig två paket vita pappersblommor från Panduro. Så nu har jag gjort en egen finfin blomkrans som mer än gärna kommer att få pryda mitt huvud!
 
En till mobilbild (sorry) från filmen, fint citat från "du är snart där"
 
Idag så har jag faktiskt övningskört moped för första gången. Satan vad roligt det var! Haha, i alla fall när man fick gasa ;) När man skulle åka långsamt, eller genom koner var det svårare, men riktigt kul.
 
Nu sitter jag i min säng och försöker plugga körkortsteori, med huvudvärk, lite feber och extrem trötthet. Tror inte att jag nånsin blev riktigt frisk från förra veckan, och efter Oskis i fredags kanske jag inte direkt blev friskare. Men herregud vad det var värt det. Blev ganska långt det här, men ha en trevlig kväll!

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback