Vendela: Tisdag 15/10

Hej! förlåt för uppehållet, men jag har haft fullt upp i helgen. Syrran hade 18-årsfest här hemma i helgen så jag hjälpte till att fixa inför det hela dagen, sedan fort till Emma-Karin och i söndags gick hela dagen åt till att fota på djurgården(bussarna fucka upp lite..) och sedan har jag pluggat ihjäl mig själv. 
Men idag vad sista dagen med prov!! Jag har bara en liten läxa till på Torsdag så det är såååå skönt!! Tre veckors paus från allt elände! Vi har nämligen tema vecka nästa vecka (= inga vanliga lektioner), sedan är det höstlov och sedan en veckas prao! Peppar med Kent på överdrivet hög volym, livet leker.
 
några bilder från i söndags, det var så fint :) 
 
 
 
 
 
 
 
Standard bilden ;) 
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback