Vendela: Igår

Gud vilken rolig kväll!! Efter skolavslutningen åkte vi hem till mig och firade med Ben & Jerry, sedan åkte vi till grönan och åt lite med Alva, Jonna och Viktor. Sedan blev klockan åtta och jag och Emma-Karin gick till scenen. Och så började Petters konsert! Och det var så grymt bra! Även om det var många låtar jag inte kunde så kunde jag ändå dansa med och ha kul :) I alla fall så efter några låtar började det regna som tusan. Varken jag eller Emma-Karin har någonsin upplevt så mycket regn förut! Jag kunde inte se någonting för att jag fick så mycket vatten i ögonen, haha. Men det var faktiskt ganska härligt med regnet ändå :) Men efter någon minut så lugnade ner sig lite och regnade normalt ;) 
Anyways, perfekt start på lovet! Har köpt grönt kort(fritt inträde på konserter) nu så jag ska se många fler bra konserter i sommar! 
 
      
 
Sedan när vi skulle hem så var det jätte fint väder, solen sken och molnen var påväg bort :)
 
      
  
Såhär blöta och glada var vi efteråt, haha :')
 
      
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback