Emma-Karin: Call me the dogwalker

Hej!
 
Har precis kommit in från en promenad med hundarna. Som jag nämnde i ett annat inlägg så jobbar jag extra med hundarna denna vecka. En promenad på morgonen och en vid tre-tiden. Så efter denna vecka så kommer jag äntligen ha lite pengar i plånboken. Jag är verkligen den personen som aldrig har pengar haha. Jag kommer ihåg nån gång när jag och Vendela var och i Nacka Forum och jag skulle kolla hur mycket jag hade på kortet, hehe, jag hade typ 16 spänn... Aja, men nu så blir det annat, yeey!
Annars då? Vädret är väl lite trist, grått och duggregn, så nu sitter jag på sängen och ska ÄNTLIGEN börja testa lite i mitt Photoshop. Jag fick Photoshop Elements 11 på köpet när jag köpte min kamera, men jag har fortfarande inte tagit mig tid att lära mig. Önska mig lycka till, kram.
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback