Vendela: Hörde ekot från dina hjärtslag

En stalker mot en ängel
Att förlåta mina synder var ett misstag
Ett misstag
 
Kent - Godhet
 
 
 
 
 
Ännu fler textrader från Kents försläppa låtar. Imorgon släpps hela albumet på riktigt, så Emma-Karin kommer över hit och vi ska kentfesta hela dagen och bara vänta på att albumet släpps. Åh taggaaa!
 
Förresten så har jag ett par trevliga dagar framför mig. Imorgon är jag ledig pga studiedag plus att det är valborg, på torsdag och fredag är jag ledig och på fredagkväll blir det födelsedagsmiddag med familjen, och sedan på lördag fyller jag år och det ska självklart firas med ett standard film-maraton och uppesittarkväll med mina kompisar :) 
Ha en bra kväll hörni, kram!
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback