Vendela: Paris om två dagar

Hej! Vad har ni för er? Själv har jag förberett för Paris på fredag(omg) och pluggat ikapp på det jag kommer missa och städat mitt rum. Asså jag är så grymt förskärckligt taggad på att åka till Paris!! Shopping, hotell, Eiffeltornet, tax free, lyx frukost, avkoppling och underbart sällkskap! Det kommer bli Perfekt :D Och jag har en känsla av att jag kommer köpa lite för mycket grejer.. haha. 
 
Igår fyllde syrran 18(grattis grattis!) och familjen gick ut och åt på Grill för att fira! Hon fick bland annat en kaffe maskin i födelsedags present som jag testade ikväll, fast inte kaffet. Utan jag gjorde varm choklad med skummad mjök. Jesus vad gott det var :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

ååh paris :)

2013-09-20 @ 20:00:43
URL: http://jjohannabertils.blogg.se/


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback