Vendela: Planer för helgen

Hej! Jag känner att jag vill göra mina inlägg lite mer personliga, jag skriver liksom aldrig om vad jag har för mig! Så jag tänkte börja med det redan nu ;) 
 
Imorgon så ska jag och pappa spela Lara Croft Tomb Raider hela kvällen och äta massa chips, så himla taggad på att bara köra tv-spel en hel kväll! På lördag så ska jag upp och träna innan frukost, sedan ska jag städa mitt rum, jag ska även hjälpa till att städa ett annat hus och plugga lite. Sedan åker jag till Emma-Karin och sover där. På söndag så ska vi åka till djurgården och fota alla fantastiska träd! Det är helt underbart där nu och det ska bli fint väder så vi tänkte passa på. 
 
Ha en underbar helg!
 
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback