Vendela: make up tutorial

Hej! När jag var sjuk för en månad sedan fotade jag en tutorial. Nu lägger jag äntligen upp den, haha!
 
 
1. Lägg först på den medium ljusa ögonskuggan på hela ögonlocket.
 
 
2. Lägg den mörka ögonskuggan i globlinjen och i yttre undre kanten av ögat. Sudda det utåt (jag gjorde det ganska dåligt men fixar det i nästa steg)
 
 
3. Lägg en brun eyeliner i nedre vatten linjen och fransraden, även i övre fransraden. Lägg den ljusaste ögonskuggan i inre ögonvrån.
 
 
4. Och så lite mascara på det!
 
 
 
Maybelline colossal volume mascara
Revlon Color stay eyeliner (brown)
The body shop shimmer cubes pallete 06 (jag anävnde 02- dark chocolate och 01- honey comb)
H&M Hope for romance palette
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback