Emma-Karin: spring till världens ände, sov nu

Hej! Idag har jag umgåtts med min familj + farmor & farfar. Dom kom hit på lunch och stannade tills det blev mörkt (vilket i och för sig är typ vid lunch haha). Förutom detta har jag tränat fotboll, städat och gjort lite plugg. En vanlig söndag helt enkelt.
 
Lite såhär känner jag för mörkret... Mörkt när man vaknar, mörkt när man kommer hem.
 
Precis som Vendela så var jag i alla fall på gymnasiemässan igår, kul och rätt så inspirerande faktiskt! Kommer förmodligen att gå samhällsprogrammet med inriktning samhälle! Skola var jag mindre säker på innan mässan, men just nu så tycker jag att Södra Latin verkar allra bäst. Vi får se hur det känns efter öppet hus, och sen ska man ju även komma in på skolan också, vilket inte verkar vara det lättaste... Aja, vi får se helt enkelt, men jag känner i alla fall att det känns bra att ha ett mål med skolarbetet, en anledning till att plugga och göra sitt bästa!

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback