Emma-Karin: Hemma igen

Hej!
Nu är jag äntligen hemma från Ystad och Eurovision. Som jag skrev så har jag varit sjuk hela helgen, så det var ju synd. Tyvärr så var jag även tvungen att lämna ifrån mig min kamera inne på Eurovision (????), så jag kunde inte ta några snygga bilder. Mitt minneskort har även krånglat, det kunde inte läsas av kameran, jätte konstigt. Så jag har inte kunnat ta så många fina bilder på den extremt söta och pittoreska lilla staden vi bodde i. Men några bilder hann det bli, här är dom :)
 
  Nybakat bröd på morgnarna                            Den vackra stranden Ystad Saltsjöbad
 Ystad Saltsjöbad                                                              Sanden var nästan helt vit, så fint
 
Lite mobilbilder från Eurovision & våran stadsdag. Så fort jag såg Subway skylten så blev Ystad en fantastisk stad i mina ögon.

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback