Vendela: Vad har hänt?

Jag tänkte bara berätta lite kort om vad som har hänt. 
 
I måndags så svimmade min syster, slog i huvudet på vägen och fick kramper. Hon har sedan spenderat 2 1/2 dygn medvetslös på sös, och sedan ytterligare ett dygn(vaken) under observation på barnavdelningen. Men nu har hon fått komma hem över helgen(ska tillbaka på måndag) och vi kunde inte vara lyckligare! :)
Tyvärr vet fortfarande inte läkarna vad det är som är/var fel, men vi hoppas på att få någon form av anledning. 
Så den här veckan har jag bott hos Emma-Karin tillsammans med min hund, eftersom mina föräldrar var på sjukhuset hela tiden.
 
Detta innebär att vi inte kommer åka till Thailand på måndag, det är ju väldigt tråkigt. Men när vi fått reda på när Wilma kan flyga igen så ska vi planera en annan resa :) 
 
Tack till alla fina människor som har hjälpt mig och min familj den här veckan, ni är underbara!  
 
Wilmas välkommen hem present :) 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback