Emma-Karin: Tips

Godmorgon! Har ätit frukost och gjort mig iordning, och snart åker vi troligen ut till en fin båtmarina och käkar glass. Så somrigt!
Jag ville bara passa på att tipsa om några nagelprodukter som jag använder. En av dom är Depends "Dip In Remover". Som man hör på namnet så doppar man fingret ner i burken, där i är det en svamp med remover och ett hål i mitten. Den är i alla fall extremt bra och nagelacket försvinner på bara några sekunder.
Den andra saken är Trinds "Nail Repair Matt". Det är ett vårdande lack som man målar på nytt varje dag i ca två veckor. Jag tycker att det fungerar superbra, mina naglar blir långa och starka.
Den tredje och sista produkten är också från Depend och det är en nagelbands creme. Man smörjer in nagelbanden varje kväll, så att dom blir mjuka och fina!
 
Man kan köpa dessa på typ Kicks & Åhléns, kram på er!
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback