Emma-Karin: Skolavsluning 2013

Hejsan alla.
Hur underbart väder är det inte nu? Sjukt varmt alltså. Imorgon & på fredag är vi i alla fall lediga tack vare Nationaldagen. Så det blir ju verkligen härligt med en långhelg! Imorgon ska vi (äntligen) flytta mina saker ur mitt nuvarande rum, så kaoset kommer att lägga sig en stund. Som vanligt så har jag ju alltid tappat bort någonting, och just är det kameraladdaren... Fattar inte hur jag lyckas? Min kamera är då urladdad, men imorgon när i rensat klart rummet så kommer jag garanterat att hitta den (hoppas jag). Som sagt i brist på kamerabilder så får ni min outfit plan för skolavslutningen.
 
Jag har redan fått denna kjol, fast i mint, hemlevererad till mig, men den passade inte. Så nu måste jag beställa i mörkblå istället, för det är det enda som finns i rätt storlek, men det blir bra ändå. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback