Emma-Karin: 6 Juni

Hej! Idag har jag varit inomhus hela dagen och tömt hela rummet. Känns lite surt att jag varit inne hela dagen när det var så fint ute, men nu är det gjort i alla fall. Därför så blev det så dålig uppdatering.
 
Något roligt då, som Vendela skrev, Håkan Hellström ska till Skansen i sommar (!!!!!), herregud. Håller alla mina tummar för att vi båda är hemma då och att verkligen på riktigt ska vara med (går inte riktigt att fatta), artisterna och datumen släpps på tisdag. Så denna dag har bara varit helt upp och ner. Har varit irriterad och arg hela dagen när jag har rensat och städat, och sen så ringer Vendela och säger att Håkan ska spela i Stockholm, så då blir jag asglad och går runt och grinar och sjunger till vääääldigt hög musik, samtidigt som jag ska rensa. Så det har varit en väldigt konstig dag, jag är fan helt slut nu, haha. I alla fall så släpps artisterna till Skansen samma dag som Kenzas IvyRevel lanseras. Min och Vendelas favorit hittils är denna ursnygga bustier, och nu har Kenza laggt upp massa bilder på den på hennes blogg, här är en utav dom. Är den inte hur snygg som helst? Glad Nationaldag förresten :)
 
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback