Emma-Karin: Typiskt mig

Hejsan! Förlåt för dålig bloggning de senaste dagarna. Det är svårt att hinna nu under sommaren, men jag gör mitt bästa. I alla fall så var gårdagen jätte trevlig. Som Vendela skrev så träffade vi Jonna och drog till stranden, åkte på hennes nya moppe och bara hade det allmänt mysigt! En härlig sommarkväll helt enkelt!
 
Imorgon är det även dags för Håkan Hellström! Herregud vad tiden har gått fort! Men trots att det är sommar så har gått och blivit lite småsjuk med ont i halsen och huvudet... Är det ens möjligt på sommaren? Jag får helt enkelt hoppas på att jag mår bättre imorgon, annars är det bara att proppa i sig Alvedon och stå ut :) Hursomhelst så kommer det bli helt underbart, jag kan inte riktigt fatta att det är imorgon, så peppad!
 
Här är en av låtarna från hans nya album som vi garanterat kommer att få höra imorgon, kram på er!
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback