Emma-Karin: Senaste dagarna

 
 
Bilderna är från ett härligt kvällsdopp, älskar att kunna gå ner lite spontant på kvällen och ta sig ett dopp. Underbart!
 
Hej, det var ett tags sen! Har haft fullt upp med en massa roliga saker. Vi har nämligen haft mina småkusiner på besök här, dom är så fruktansvärt söta! Dom har lekt frisörer, spelat fotboll och jag vet inte vad. Roligt har det varit i alla fall. Jag har även hunnit med att sova hos Vendela, lika mysigt som alltid :) På dagen var vi och shoppade saker inför Håkan spelningen på fredag (herregud) och på kvällen åt vi middag vid vattnet, satt uppe och kollade på O.C, snackade och bara myste. Sedan så har jag följt med min moster m.fl på Iron Maiden spelningen på Friends, vilket också var kul. Jag lyssnar inte alls på den sortens musik, men dom är ju verkligen legender! Det var en bra show, så det var helt klart en cool upplevelse. Jag hade tyvärr inte med min kamera, vilket jag ångrar. Men jag visste inte om vi hade stå eller sittplatser, så jag var rädd att nån skulle spilla öl på den eller nåt... Det var faktiskt en snubbe som fick en hel öl över sig haha, stackarn. I alla fall så har jag bara mobilbilder.
 
Idag så har jag följt med Vendela till stallet och ridit lite. Det var riktigt kul, men nu har jag ont i svanskotan och ringfingrarna (?). Vi red barbacka och jag vill inte påstå att ryggraden var superskön att sitta på haha ;)
Kram på er.

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback