Emma-Karin: Hästpojken

Hej, sorry för den dåliga bloggningen! Jag jobbar extra med hundarna denna vecka, så jag haft fullt upp. Vendela har åkt ner till Skåne med sin familj, och kommer vara där ca en vecka, så jag ska se till att uppdatera bra här nu. I alla fall så ska jag göra mig iordning nu, för ikväll ska jag gå och se Hästpojken live på Gröna Lund. Jag har köpt Gröna Kortet, vilket innebär gratis inträde hela säsongen så detta blir min tredje grönan konsert i sommar. Superkul! Hästpojken är dessutom grymt bra, så jag är supertaggad. Vill bara passa på att tjata lite till om Håkan, men det är bara en vecka kvar nu liksom, shit! Jag dör av längtan! För att gå tillbaka till det ursprungliga ämnet så får ni en jätte bra låt med Hästpojken som jag antagligen får höra ikväll. Ha det bra, kram.
 

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback