Vendela: Julklappar

Hej! idag har jag bara slappat runt och vilat upp mig efter en tuff vecka. Typ det enda vettiga jag gjort är att ha fotat lite av mina julklappar så jag kan visa er. Jag fick världens finaste gitarr, min biljett till Justin timberlake(visste redan om denna julklapp), smink, lite smycken, pengar och några andra små saker. Försökte stämma gitarren förut men då gick en sträng av och det är inte första gången jag råkat göra något sånt här. Fattar inte vad jag gör för fel? Jag ska i alla fall ta den till en gitarraffär så får de fixa strängen och stämma den åt mig, kommer typ aldrig mer våga göra det själv, haha. 
 
 
Ser ni vad fin gitarren är? Svart med vita detaljer, älskar't.

Kommentarer


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback