Vendela: I see truth somewhere in your eyes

 
 
 
 
Rubrik från Mirrors - Justin Timberlake
 
Okej, nu har jag testa på det HÄR igen. Även om jag inte är nöjd med det här heller så blev det bättre den här gången! Jag gjorde lite annorlunda och redigerade den på ett helt annat sätt. Och jag gillar att jag inte är helt perfekt utan ser lite awkward ut. Kommer definitivt prova detta igen tills jag är 100% nöjd med resultatet.
 
I alla fall, första snön föll idag och bildade lite mysigt slask och osynliga isfläckar. Livsfarligt ju. Det är bara en tidsfråga innan jag får massa blåmärken överallt.
Men annars har det varit en bra dag och jag ska avsluta den med lite avkoppling i form av yoga och sedan en kopp te. Puss
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är seriöst så himla vacker!!!

Svar: Tack fina du!
vimotvarlden.webblogg.se

2013-12-06 @ 12:44:35


Namn:
Kommenterar du ofta?

Din e-postadress:

Har du en blogg?

Din kommentar:

Trackback